Black Week: 20% korting op alles

Klantenservice

Lig niet langer wakker - Wij zullen je helpen!

info@alvalinen.nl

Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je hulp nodig hebt of vragen hebt.

Wegens personeelstekort kunnen wij momenteel geen telefonische klantenservice bieden. Gebruik e-mail.

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra jouw bestelling ons magazijn verlaat, zul je een e-mail ontvangen met een tracking nummer. Controleer ook je map met ongewenste e-mails, want soms komt de e-mail daar terecht. Als je na het plaatsen van een bestelling geen e-mail hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via info@alvalinen.nl waarna wij je verder zullen helpen.

Waarom heb ik geen orderbevestiging ontvangen?

Als je geen orderbevestiging hebt ontvangen, controleer dan jouw map met ongewenste e-mails. Als je het daar niet kunt vinden, neem dan rechtstreeks contact met ons op.

Kan ik mijn bestelling herroepen?

Je hebt ongeacht de reden binnen 60 dagen na ontvangst van jouw artikelen recht op een volledige terugbetaling. Als je jouw aankoop wilt herroepen voordat de artikelen ons magazijn verlaten, bel ons dan onmiddellijk na aankoop op +46 (0) 10 138 90 20. Als jouw bestelling in het weekend of na sluitingstijd wordt geplaatst, kun je contact met ons opnemen via e-mail info@alvalinen.nl.

Wat is Alva's Slaap Lekker Garantie?

Dit stelt je in staat jouw beddengoed 60 nachten lang na ontvangst uit te proberen. Als je niet tevreden bent kun je jouw artikelen retour sturen en een terugbetaling ontvangen. Wij streven ernaar dat jij 100% tevreden bent met jouw Alva-producten.

Hoe krijg ik mijn geld terug?

Alles wat je nodig hebt voor jouw terugbetaling
zit in jouw pakket:

Vul het bijgevoegde retourformulier in en stop het samen met de artikelen terug in de doos. Plak het bijgevoegde retouretiket bovenop het origineel. Geef het pakket af bij het dichtstbijzijnde verzendpunt en bewaar het originele ontvangstbewijs.

Je zult binnen 14 dagen nadat wij de artikelen ontvangen hebben terugbetaald worden. Als de retourzending of andere noodzakelijke documentatie ontbreekt, neem dan contact met ons op waarna wij je zullen helpen bij je terugbetaling.

Wanneer en hoe ontvang ik mijn factuur?

Als je ervoor gekozen hebt om met een factuur te betalen, zal dit direct naar je gemaild worden zodra de artikelen ons magazijn hebben verlaten. Als je geen factuur hebt ontvangen, neem dan contact op met info@alvalinen.nl of log in op "Mijn klarna".